McDonald’s sleutelt aan bestelsysteem

Fastfoodketen McDonald’s is bezig met een test die het mogelijk moet maken om een bestelling veel sneller af te handelen. Het zogenoemde dual-point bestelsysteem wordt getest in een restaurant in Chicago, zo meldt Wall Street Journal.

Het dual-point systeem bestaat uit twee centrale punten bij de toonbank. Bij het eerste punt doen klanten hun bestelling. Hiervan krijgen zij een bonnetje met een nummer, waarna dat nummer op een display verschijnt zodra het eten klaar is. Bij het tweede punt kunnen klanten hun bestelling vervolgens ophalen. Consumenten weten nu vaak niet waar ze moeten staan na het bestellen. Met de komst van de nieuwe bestelprocedure moet hier minder chaos over ontstaan.

In Chicago blijkt het bestelproces een stuk sneller en soepeler te gaan. Maar er is nog niets over bekend of en wanneer McDonald's het nieuwe proces wereldwijd gaat uitrollen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!