KPN biedt muziek aan voor winkels

KPN Software Online gaat muziek van online platform Tribe of Noise aan winkeliers aanbieden. Door dit samenwerkingsverband kunnen retailers gebruikmaken van een online muziekspeler met rechten-inclusieve muziek. Op deze manier zijn de retailers voordeliger uit dan wanneer zij willekeurige muziek via BUMA/STEMRA moeten betalen.

De muziekdienst bevat achttienduizend artiesten uit 170 landen, waarvan de zakelijke partners de muziek kunnen gebruiken in winkels, op kantoren en in de horeca. De dienst kost vijftien euro per maand per vestiging. Beide partijen denken dat hierdoor volgend jaar al duizenden zakelijke locaties in Nederland gebruik maken van Tribe of Noise. “Het grote voordeel van de oplossing is dat het cloudgebaseerd is”, zegt ceo Hessel van Oorschot. Over de verdeelsleutel tussen KPN en Tribe of Noise wil Van Oorschot niets kwijt.

Nederland al samen met Mood Media. Ook wil Tribe of Noise een samenwerking aangaan met Getty Images, die naast beeld ook muziek wil leveren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!