Opnieuw storing bij iDEAL

Bezoekers van webwinkels konden donderdagavond opnieuw een tijdlang niet betalen met iDEAL. Klanten van zowel de Rabobank, SNS, ING als ABN Amro ervoeren problemen als ze wilden afrekenen met het online betaalsysteem. Eerder deze maand was het systeem al enkele malen onbeschikbaar.

"Elke minuut dat het systeem niet werkt, is uiterst vervelend voor onze klanten", reageert een woordvoerder van bol.com tegenover de NOS. Banken moeten hun verantwoordelijkheid nemen en zorgen voor een stabiel betalingssysteem, stelt Nederlands grootste etailer. "iDEAL zou net zo goed moeten werken als afrekenen met pin."

Eerder: 'Miljoen schade door cybercrime'

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!