Webshop Fab opent eerste fysieke winkel

Designwebshop Fab heeft een eerste fysieke winkel geopend in Hamburg. De online retailer wil meer winkels openen om op die manier ‘’s werelds grootste designwinkel’ te worden.

Door fysieke winkels en producten van eigen labels wil de designshop zijn naamsbekendheid vergroten. Dit jaar wil Fab dertig procent van zijn omzet in Europa behalen. Dit wil de webshop onder andere bereiken door de dedicated landensite in Frankrijk.

Tevens introduceert Fab een meubilairserie in samenwerking met het Duitse bedrijf Massivkonzept en met de Andy Warhol Foundation. De oprichters van Fab denken aan het eind van het jaar drieduizend zelf ontworpen producten op de markt te hebben. Voorbeelden van die producten zijn op dit moment al te zien in de fysieke winkel in Hamburg.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!