De collecties van modeketen WE krijgen een nieuw handschrift: de smart casual collection. Met het nieuwe handschrift streeft de keten naar een meer modische kant. De bedoeling is dat WE Fashion een herkenbaarder gezicht krijgt voor de consument, dat aansluit bij het nieuwe winkelconcept.
De nieuwe koers is volgens John Hind, die de functie in juni overneemt van ceo Wouter Kolk, een ontwikkeling die bij het tijdsbeeld past. “We willen ons neerzetten als een sterk modemerk met behoud van de basis collectie en een toevoeging van modische fast fashion items”, aldus Hind.
De vrouwencollecties bevatten vintage-, streetwear- en designer-invloeden. Terwijl de mannencollecties meer smartcasual zijn met colbertjes, t-shirts en denim. Volgens de creatief directeur Peter Ingwersen sluit de nieuwe campagne ‘WE Get Together’ aan op de nieuwe richting. “Alles draait om contrasten en het samenbrengen van verschillende stijlen”, aldus de creatief directeur.
WE wil meer moderetailer worden
Gepubliceerd op 21 mei 2013 om 00:00
Reacties 0