Dresses Only lanceert eigen merk

De Nederlandse webshop Dresses Only lanceert het eigen merk Serendipity. De webshop doet dit naar aanleiding van zijn vijfjarig jubileum. Dresses Only wil tevens met Serendipity klanten laten meebepalen welke prints in de productie gaan. Doel is om de collectie in de toekomst vorm te geven samen met de klant.

De zussen Miriam en Jolanda Swaans hadden een aantal van de jurkjes al online geplaatst. “We waren aan het uitvinden wat onze klanten mooi vinden en wilden de modellen eerst verder perfectioneren. De wikkeljurken van afgelopen winter waren erg succesvol. Reden om het vijfjarig bestaan aan te grijpen om ons geheimpje te onthullen”, aldus Jolanda. Alle jurkjes van Serendipity zijn slechts in kleine aantallen in de webshop te koop.

Naar aanleiding van het jubileum kunnen klanten in de week van 18 tot en met 26 mei vijf euro korting ontvangen op iedere bestelling. Tevens zijn er dagelijks aanbiedingen op de Facebookpagina van Dresses Only te vinden.

Bron:

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!