Wehkamp.nl en Koninklijke Siebel Juweliers zijn een samenwerkingsverband gestart voor het online verkopen van juwelen en horloges. Vanaf halverwege juni zijn zo’n dertienhonderd items van verschillende merken op wehkamp.nl beschikbaar zijn.
Voor Koninklijke Siebel Juweliers is wehkamp.nl een belangrijke partner op het gebied van e-commerce. Momenteel worden de producten slechts op de eigen website aangeboden. “De samenwerking met wehkamp.nl is een onderdeel van onze omnichannelstrategie”, aldus algemeen directeur Johan van Hees.
Wehkamp.nl gaat het huidige assortiment horloges en sieraden ook aanvullen met merken als Buddha to Buddha, Ti Sento en Pandora. Wehkamp.nl wil door de uitbreiding dat de consument een compleet outfit kan aanschaffen
Om de samenwerking in de markt te zetten start wehkamp.nl een social media game op haar Facebookpagina. Hiermee kunnen deelnemers een 1 karaat diamant van vijftienduizend euro winnen. Maandag gaat de game van start.
Samenwerking wehkamp.nl en Siebel
Gepubliceerd op 24 mei 2013 om 00:00
Reacties 0