Samenwerking wehkamp.nl en Siebel

Wehkamp.nl en Koninklijke Siebel Juweliers zijn een samenwerkingsverband gestart voor het online verkopen van juwelen en horloges. Vanaf halverwege juni zijn zo’n dertienhonderd items van verschillende merken op wehkamp.nl beschikbaar zijn.

Voor Koninklijke Siebel Juweliers is wehkamp.nl een belangrijke partner op het gebied van e-commerce. Momenteel worden de producten slechts op de eigen website aangeboden. “De samenwerking met wehkamp.nl is een onderdeel van onze omnichannelstrategie”, aldus algemeen directeur Johan van Hees.

Wehkamp.nl gaat het huidige assortiment horloges en sieraden ook aanvullen met merken als Buddha to Buddha, Ti Sento en Pandora. Wehkamp.nl wil door de uitbreiding dat de consument een compleet outfit kan aanschaffen

Om de samenwerking in de markt te zetten start wehkamp.nl een social media game op haar Facebookpagina. Hiermee kunnen deelnemers een 1 karaat diamant van vijftienduizend euro winnen. Maandag gaat de game van start.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!