Campagnes wehkamp en Albert Heijn bekroond

Wehkamp en Albert Heijn hebben een SAN Accent Award in ontvangst genomen voor hun reclamecampagnes. De campagnes van de retailers werden door de jury beloond voor het concept, de media- en middelenstrategie en de executie.

Wehkamp kreeg de onderscheiding voor zijn 'Zo thuis. Eerst wehkamp.nl'-campagne, die bestond uit een tv- en radiocommercial, een woonkrant, een unieke stoelendans op Facebook, de samenwerking met het tv-programma RTL Woonmagazine en de onthulling van het achtste design meubelstuk van Piet Hein Eek op de woonbeurs vorig jaar. Albert Heijn nam de award in ontvangst voor zijn campagne 'Begin je eigen winkeltje. Gewoon bij Albert Heijn.'

Wehkamp.nl bleek de enige partij die de gehele campagne in huis heeft geproduceerd. “Daarom gingen wij zowel met de award voor de adverteerder, als met die voor het bureau naar huis”, aldus marketingdirecteur Alexander van Slooten.

Tijdens de 24e editie van de SAN Accent Awards werden in totaal 33 awards uitgereikt in elf categorieën. Klik hier voor de overige winnaars.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!