Lingeriemerk Sapph komt volgend jaar met permanente fysieke winkels. Dat heeft marketing manager Robin de Kort gezegd tegen FashionUnited. Waar de eerste filialen zich vestigen, is nog niet bekend. Sapph opende eerder een reeks pop-up stores.
Het lingeriemerk krijgt tevens een andere uitstraling. De pasvorm van de lingerie blijft hetzelfde, maar er zijn kleine aanpassingen in de collectie. De dubbele bh-bandjes worden bijvoorbeeld minder belangrijk en Sapph gaat lingerie met kant verkopen. “Wij werken aan ons eigen dna”, aldus marketing manager Robin de Kort.
Sensualiteit blijft wel belangrijk voor het merk, maar de campagnes worden iets vrouwvriendelijker. De felle kleuren blijven, maar de fotografie wordt meer ‘sophisticated’. “Het was nodig Sapph vrouwvriendelijker te maken. We willen een brede doelgroep aanspreken", aldus de marketing-manager. Vrouwen moeten zich straks meer kunnen identificeren met de modellen op de billboards. De Kort denkt dat dat beter lukt met een vernieuwde collectie en nieuwe campagnes.
Reacties 0