‘Blijf investeren in consumentenvertrouwen’

De hele voedselketen moet blijven investeren in het consumentenvertrouwen. Dit stelt Bert Roetert , voorzitter van het Centraal Bureau voor Levensmiddelenhandel.

Volgens Roetert hebben mensen meer interesse in voedsel en de manier waarop het tot stand komt. Hij ziet dat aan de populariteit van kookprogramma’s, -websites, -blogs en -magazines. Dat biedt volgens de voorzitter kansen om te laten zien hoe producenten zorgen voor smakelijke, veilige, duurzame en vertrouwde producten.

“Ons voedsel veiliger is dan ooit”, benadrukt Roetert. Dat is volgens hem echter geen vanzelfsprekend en daarom moet de voedselketen blijven bewijzen dat ze dit vertrouwen waard is.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!