Hugo Boss meer gericht op vrouwenkleding

Het van oorsprong Duitse modemerk Hugo Boss gaat zich meer richten op vrouwenkleding. Topman Claus-Dietrich Lahrs laat weten dat de grootste groeimogelijkheden in vrouwenkleding zitten. Topontwerper Jason Wu is aangetrokken om de damescollectie nieuw leven in te blazen.

Hugo Boss haalde vorig jaar slechts elf procent van zijn omzet uit vrouwenkleding. Dit terwijl het modehuis al vijftien jaar een poging doet om zich met damesmode op de kaart te zetten. De retailer probeerde dit te bereiken door verschillende ontwerpers binnen te halen, maar ook Eyen Allen slaagde er niet in om dit te bereiken.

Jason Wu mag nu een poging doen om de vrouwencollectie van Hugo Boss populairder te maken. De 30-jarige Canadees ontwierp eerder al de jurken van Michelle Obama tijdens de inauguratie. Ook heeft hij al eerder kleding gemaakt voor Alicia Keys, Jessica Alba en Charlize Theron.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!