Zanox-M4N lanceert richtlijnen kortingswebsites

Affiliate marketingbureau Zanox-M4N voert richtlijnen in voor kortingswebsites. Hiermee wil het de toegevoegde waarde van kortingswebsites behouden voor consumenten en adverteerders. De richtlijnen zijn gebaseerd op het sinds 2010 bestaande reglement van IAB voor de Britse markt.

Zanox-M4N wil voorkomen dat consumenten in aanraking komen met kortingscodes die niet meer geldig zijn. Wanneer kortingswebsites na drie waarschuwingen nog een misstap begaan wordt de website uit het netwerk gehaald. Op die manier kunnen de websites geen inkomsten meer binnenhalen met kortingscodepromoties van adverteerders uit het netwerk van Zanox-M4N.

Websites moeten zich houden aan de voorwaarden waaraan de kortingscodes moeten voldoen. Aanwezige kortingscodes moeten de actie, voorwaarden en activeringsdatum bevatten. Tevens is het aanbieden van een code, terwijl er geen code bij staat, verboden. Codes die verlopen zijn moeten direct van websites gehaald worden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!