ANWB richt webwinkel thematisch in

ANWB heeft donderdag zijn webwinkel vernieuwd door er onder meer themashops aan toe te voegen. De consument kan meer inspiratie opdoen vanuit gebruikersmomenten als wandelen, kamperen, op het water en cadeau. Voorts is het online assortiment uitgebreid en worden grotere afbeeldingen van producten getoond.

“In de themashops laten we op een logischere manier vanuit een gebruikersmoment zien wat we de klant kunnen bieden.” Alle vernieuwingen zijn volgens de belangenvereniging meer vanuit het perspectief van de bezoeker opgezet.

Op de landingspagina zijn duidelijke visuele navigatiebuttons toegevoegd, die terugkomen bij eerder genoemde thema’s. Er zijn per thema aparte landingspagina’s aangemaakt zodat er meer online etalage zichtbaar is.

De webwinkel voert momenteel vijfduizend producten. “Dit aantal is enorm gegroeid”, zegt een woordvoerder van ANWB tegen RetailNews. Zo is de productgroep elektronica toegevoegd aan de webshop en is er meer focus op de productgroep kamperen. “Kamperen kwam er wat bekaaid af. Die groep gaan we nog sterk uitbreiden.” Grote producten waar geen ruimte voor is in de fysieke winkels, worden alleen via de webwinkel aangeboden. “Denk hierbij aan bijvoorbeeld dakkoffers voor de auto.” 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!