Twaalf voorbeelden van technologie op de winkelvloer en retailen buiten de lijntjes met Hutspot, waren de populairste Facebook-items.
Ook afgelopen vrijdag was er weer een dozijn inspiratie in onze Facebook-rubriek '12x'. Dit keer werd het weekend ingeluid met 12 x technologie. Met onder meer Lego dat consumenten via augmented reality een blik in productverpakkingen gunt, tv-kijken tijdens de boodschappen in Sainsbury's en brillen passen via een interactieve etalage bij Bloomingdales in New York.
De kennismaking met het Amsterdamse winkelconcept Hutspot in een serie foto's deed het goed. Hutspot is wat ons betreft een schoolvoorbeeld van retailen buiten de lijntjes. Een miniwarenhuis, galerie, café, barbershop en nagelstudio in een.
Verder een advertentie die de Britse drogisterijketen Boots besloot niet te plaatsen, grootverdieners in de retail, groen licht voor het laseren van vers en hoe eenvoudig reclame voor toiletpapier kan zijn.
Volg ons ook op Facebook
Winkelbeleving door technologie en Hutspot
Gepubliceerd op 24 juni 2013 om 00:00
Reacties 0