Het Engelse warenhuis voor luxegoederen Harrods heeft een nieuwe mobiele website gelanceerd. Met de geoptimaliseerde website wil het warenhuis zijn wereldwijde verkoop stimuleren. Op de site kunnen internationale transacties en verzendopties gerealiseerd worden.
Met de mobiele website wil Harrods, door internationale consumenten onderweg te laten winkelen, zijn verkoop stimuleren. Ook wil het de winkel open stellen voor nieuwe klanten. “Na de lancering van onze nieuwe website vorig jaar en de lancering van onze nieuwe mobiele website hebben we een mijlpaal bereikt voor de verbetering van onze end-to-end winkelervaring voor onze lokale en internationale winkelbasis”, aldus Neil Borer, directeur van Harrods.com in Londen.
Harrods richtte zich bij het ontwikkelen van de mobiele website voornamelijk op de beelden en de internetervaring. “We wilden onze klanten tal van mogelijkheden bieden voor het bekijken van producten op de meest visueelrijke manier”, zegt Borer.
Harrods start nieuwe mobiele website
Gepubliceerd op 24 juni 2013 om 00:00
Reacties 0