Pop-up stores, een beeldimpressie van Lola Bikes & Coffee en de meest gepinde items op de winkelvloer in de spotlights. Deze items en meer kwamen afgelopen week voorbij op Facebook.
Lola Bikes & Coffee is weer een mooi voorbeeld van retailen buiten de lijntjes. De Haagse winkel verkoopt - zoals de naam zegt - koffie en fietsen. Een combinatie die niet vanzelfsprekend is en door de consument nog niet altijd gesnapt wordt. 'Klanten weten vaak niet dat de fietsen die in de winkel staan ook te koop zijn.'
Het weekend werd ingeluid met 12 x pop up shops, met onder meer Adidas dat schoenen verkoopt vanuit een schoenendoos en H&M met een winkel op het strand van Scheveningen.
Verder de Amerikaanse kledingverkoper Nordstrom die haar meest gepinde artikelen op Pinterest in de winkel in de schijnwerpers zet; een bouwpakket van IKEA dat vluchtelingen onderdak biedt en een goede marketingactie van het Oostenrijkse biermerk Stiegl.
Volg ons ook op Facebook.
Pop-up stores en Pinterest op de winkelvloer
Gepubliceerd op 1 juli 2013 om 00:00
Reacties 0