Lidl en Ferrari vallen als merken het meest in de smaak. Dat blijkt uit een studie naar begeerlijke merken van onderzoeksbureau Clear onder ruim zestigduizend Britse consumenten.
Supermarktketen Lidl groeide in de ranglijst met tachtig procent en steeg daardoor het sterkst in de lijst. In zijn branche was de supermarktketen de beste. Asda en Morrisons’s zitten op een plus van 61 procent, terwijl Waitrose op -9 procent uitkomt.
Lidl liet volgens de studie de concurrentie ver achter zich omdat het vasthoudt aan zijn roots van kwaliteit, waarde en efficiency. “Het laat zien dat een sterk merk met een duidelijk doel, dat continu verbetert, zich door de meest uitdagende tijden kan heenslaan”, aldus James Osmond van Clear. Lidl wordt steeds belangrijker voor Engelse consumenten en gaat in volle vaart vooruit, aldus de studie.
‘Lidl en Ferrari meest aantrekkelijke merken’
Gepubliceerd op 2 juli 2013 om 00:00
Reacties 0