ABN AMRO heeft zich als hoofd- en naamgevend sponsor verbonden aan de eerste Nederlandse editie van 'Retailer of the Year'. Daaronder valt ook de jaarlijkse publieksprijs 'Beste Winkelketen van Nederland', een titel die vorig jaar was weggelegd voor Intratuin. Wugly.nl en i3Business Intelligence zijn subsponsor van deze prijs.
In totaal strijden dit jaar 269 Nederlandse retailers om de uitverkiezing. Tot nu toe riepen al 83 retailers hun klanten op om hen daarvoor te beoordelen. De 27 winnaars van de categorieprijzen worden 30 september bekend gemaakt. Op het evenement Retailer of the Year eind oktober wordt duidelijk wie van hen de titel Beste Winkelketen van Nederland 2013 krijgt.
Op datzelfde event worden ook de winnaars van de vakprijzen 'Beste Retail Executive' en 'Beste Retailmanagementteam' van dit jaar onthuld. RetailTrends is samen met ABN AMRO, De Telegraaf en Q&A Research & Consultancy initiatiefnemer van dit evenement. Lezers van RetailNews mogen hun eigen favorieten voor deze twee vakprijzen nomineren. Op het event zelf wordt aan het begin van de avond een stem uitgebracht op een genomineerd managementteam en directielid.
Reacties 0