De Bijenkorf beloont zijn klanten voor sociale interactie met het warenhuis. Iedere tweet, like, share of comment is punten waard. Klanten moeten zich eerst aanmelden bij het platform Social Reward via Twitter of Facebook.
De gespaarde punten kunnen klanten inwisselen in de winkel. De beloning voor deze sociale interactie varieert tussen een gratis kop koffie en cadeaubonnen van twintig tot vijfhonderd euro. Iedere sociale actie die klanten ondernemen is tien punten waard.
De online spaaractie via social media past binnen de multichannelstrategie van de Bijenkorf, stelt marketingdirecteur Robert Bohemen. “Door continu te vernieuwen en onze klanten te verrassen blijven we een van de grootste spelers op het gebied van social media in Nederland met ruim driehonderdduizend Facebookfans”, aldus Bohemen. Op Twitter heeft de Bijenkorf dertigduizend volgers.
Social Reward is een product van Prooflink.
Bijenkorf beloont 'sociale interactie'
Gepubliceerd op 4 juli 2013 om 00:00
Reacties 0