T-Mobile tevreden over Youngstore

Het nieuwe winkelconcept T-Mobile Youngstore voldoet aan de verwachtingen van de telecomretailer. Dat laat een woordvoerder van T-Mobile vier maanden na de opening weten aan RetailNews. "De winkel trekt de juiste groepen consumenten."

T-Mobile opende de winkel afgelopen maart in het centrum van Amsterdam. Het concept is nieuw in de telecommarkt, zegt de woordvoerder. "Het richt zich sterk op jongeren door een groot aanbod van de nieuwste gadgets en accessoires."

De winkel wordt toegankelijk gemaakt voor jongeren door sterk te focussen op hun beleving. Zo kunnen klanten met touchscreens zelf het aanbod bekijken. Op grote schermen in de winkel draait verder 'continu een mix van muziek-, video- en MTV-shows, ondersteund door een goede geluidsinstallatie', schetst de woordvoerder. MTV Mobile, dat sinds 18 februari onderdeel is van T-Mobile Netherlands, vervult een prominente rol in het winkelformat.

Het nieuwe concept past volgens de telecomretailer in de strategie om het winkelbestand te differentiëren. De andere ruim honderd vestigingen van T-Mobile zijn namelijk allemaal volgens hetzelfde concept gebouwd. Toch laat T-Mobile weten nog geen concrete plannen te hebben voor eventuele nieuwe Youngstores. Ook andere 'T-Shops' gericht op andere specifieke doelgroepen blijven voorlopig nog uit.

Eerder: T-Mobile opent nieuw winkelconcept

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!