ANWB breidt zijn vernieuwde winkelconcept verder uit. Dit najaar wil de belangenorganisatie 25 winkels inrichten naar aanleiding van het succes van de nieuwe winkelformule. Hiermee probeert ANWB in te spelen op het veranderde koopgedrag van consumenten, zo wordt gemeld in een persbericht.
Directeur Linda Keijzer noemt de landelijke uitrol ‘totaal retail’, en tevens laat ze weten dat ANWB meer in touchpoints en customer journeys denkt. “Als je wilt aansluiten op de klantverwachting, dan moet je zorgen dat je aanbod aansluit op de reis die een klant maakt als hij iets wil kopen of regelen”, aldus Keijzer. Voor de nieuwe winkelformule heeft ANWB daarnaast de website, het callcenter en de winkels met elkaar geïntegreerd.
De uitrol begint vanaf half september en 25 winkels worden in drie maanden omgebouwd. De metamorfose is al bekend voor zestien winkels, naar negen locaties loopt nog een onderzoek. Deze locaties worden rond oktober dit jaar onthuld. ANWB heeft op dit moment al 25 winkels ingericht volgens het nieuwe concept.
Nieuwe look voor meer ANWB-winkels
Gepubliceerd op 10 juli 2013 om 00:00
Reacties 0