De toekomst van het winkelgebied

Welke factoren beïnvloeden de winkelvastgoedmarkt? Hoe kunnen verschillende partijen samenwerken om tot aantrekkelijke winkelgebieden te komen?

We bevinden ons in een transitiefase van het oude naar het nieuwe winkelen. Om de waarde van winkelvastgoed positief te beïnvloeden, is het voor marktpartijen meer dan ooit van belang om de klantwaarde van winkelgebieden te verhogen en het ondernemersklimaat voor winkeliers te versterken. Kennis van factoren die de winkelvastgoedmarkt beïnvloeden, zoals behoefte en gedrag van de consument, de vastgoedmarkt in relatie tot andere markten en de rol van de overheid, zijn hiervoor vereist. Maar ook samenwerking om te komen tot een gedeelde visie op winkelgebieden is een belangrijke succesfactor.

Bij de executive opleiding Winkelmarkt draait het om de factoren die de winkelvastgoedmarkt beïnvloeden en de rol van de verschillende partijen in hun streven naar goed functionerende winkelgebieden. Centraal in de opleiding staat de vraag: welke factoren beïnvloeden de winkelvastgoedmarkt en hoe kunnen uiteenlopende partijen vanuit een overkoepelende doelstelling samenwerken om tot aantrekkelijke winkelgebieden te komen? Dit vereist dat rekening wordt gehouden met ontwikkelingen en trends, samenspraak en een gedeelde visie op korte en lange termijn.

Klik hier voor meer informatie over de executive opleiding Winkelmarkt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!