Biermerk Union lanceert online modeplatform

Biermerk Union is een online platform gestart waarop modeartikelen gekocht kunnen worden. In de Radlershop kunnen consumenten onder meer kleding van de Nederlandse designers Bas Kosters en Mada van Gaans kopen.

Het platform is een vorm van branding voor Union. "Vergelijk het maar met conceptstores", zegt een woordvoerder tegen RetailNews. "Het wordt steeds populairder om je merk zo te positioneren." De jonge en hippe producten die te koop zijn op het platform sluiten goed aan bij de doelgroep van het Radler-bier van Union, zegt hij.

Het biermerk heeft in Nederland veel verkooppunten in de horeca, bij avondwinkels en zelfstandige retailers. Klanten kunnen binnenkort zogenaamde Union Radler points die zij krijgen bij het kopen van het bier, spenderen in de webshop. Nu zijn daar al onder meer T-shirts van Bas Kosters voor veertig euro te koop. Doordat Union de productie voor zijn rekening neemt, kan de prijs volgens de woordvoerder laag gehouden worden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!