Het Amsterdamse concept Hutspot lanceert een eigen collectie accessoires. Onder de collectie vallen tassen, portemonnees, geurkaarsen, notitieboekjes en lampen. Ook komt Hutspot met eigen drankjes. De eerste ontworpen tassen zijn in beperkte oplage gemaakt.
De oprichters Pieter Jongens, Nick van Aalst en Reinier Bernaert openden na het succes van een pop-up store het concept Hutspot in de Van Woustraat in Amsterdam. De winkel verkoopt ongeveer tachtig labels, voornamelijk van jonge ontwerpers. “Hutspot geeft jonge creatievelingen de mogelijkheid om hun kleding, accessoires, kunst, meubilair en andere producten te etaleren. De selectiecriteria zijn simpel: wij moeten een product of collectie alle drie mooi vinden en erachter staan”, aldus Van Aalst.
Op de benedenverdieping is kleding voor mannen en vrouwen te vinden, maar ook boeken, meubels en accessoires. Op de eerste verdieping zit een café, een galerie en is er een ruimte die gehuurd kan worden voor workshops, fotoshoots of yogasessies.
Hutspot komt met eigen accessoire-collectie
Gepubliceerd op 18 juli 2013 om 00:00
Reacties 0