Bol.com heeft zich aangesloten bij de Social Shop. Op deze manier kunnen klanten een webshop starten met hun favoriete artikel van bol.com waarmee ze kortingen kunnen verdienen. Dit kan van alles zijn zoals e-books, wasmachines en grasmaaiers. Door middel van social media kunnen klanten gemakkelijker hun webshop promoten bij vrienden en volgers.
Voor ieder product dat een klant verkoopt via de eigen webshop wordt hij beloond. Zo kunnen klanten tot acht procent van het aankoopbedrag ontvangen. Sander Dullaart, initiatiefnemer van de Social Shop laat weten dat enthousiaste klanten de beste verkopers zijn. “Via sociale netwerken bereiken zij met gemak enkele duizenden familieleden, vrienden, collega’s en relaties. Bovendien laat onderzoek zien dat de mening van een vriend als een zeer betrouwbare bron wordt gezien”, aldus Dullaart.
Social sales netwerk de Social Shop begon in september vorig jaar. Sindsdien hebben meer dan tienduizend consumenten een webshop geopend, waarbij ze voor honderdduizenden euro’s aan beloningen hebben gekregen voor het verkopen met duizenden producten. Een bol.com social shop is te vinden via Social Shop Bol.
Eigen webshop voor klanten bol.com
Gepubliceerd op 18 juli 2013 om 00:00
Reacties 0