Eigen webshop voor klanten bol.com

Bol.com heeft zich aangesloten bij de Social Shop. Op deze manier kunnen klanten een webshop starten met hun favoriete artikel van bol.com waarmee ze kortingen kunnen verdienen. Dit kan van alles zijn zoals e-books, wasmachines en grasmaaiers. Door middel van social media kunnen klanten gemakkelijker hun webshop promoten bij vrienden en volgers.

Voor ieder product dat een klant verkoopt via de eigen webshop wordt hij beloond. Zo kunnen klanten tot acht procent van het aankoopbedrag ontvangen. Sander Dullaart, initiatiefnemer van de Social Shop laat weten dat enthousiaste klanten de beste verkopers zijn. “Via sociale netwerken bereiken zij met gemak enkele duizenden familieleden, vrienden, collega’s en relaties. Bovendien laat onderzoek zien dat de mening van een vriend als een zeer betrouwbare bron wordt gezien”, aldus Dullaart.

Social sales netwerk de Social Shop begon in september vorig jaar. Sindsdien hebben meer dan tienduizend consumenten een webshop geopend, waarbij ze voor honderdduizenden euro’s aan beloningen hebben gekregen voor het verkopen met duizenden producten. Een bol.com social shop is te vinden via Social Shop Bol.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!