Philips nu ook met Procter & Gamble in merkalliantie

Philips en Procter & Gamble brengen samen een nieuwe elektrische tandenborstel op de markt. Bij deze tandenborstel gaat de toevoer van tandpasta automatisch. De tandpasta van Procter & Gamble moet als vulling in de tandenborstel van Philips geplaatst worden. Deze samenwerking is de vijfde alliantie van Philips binnen de markt van huishoudelijke apparaten en persoonlijke verzorging. De eerste alliantie was die met Sara Lee / Douwe Egberts voor het koffiezetapparaat Senseo. Daarna volgden Beiersdorf / Nivea met het scheerapparaat Coolskin, Unilever / Robijn met strijkijzers en Interbrew met de thuistap Perfect Draft. De nieuwe elektrische tandenborstel komt in het voorjaar van 2005 in de Verenigde Staten op de markt voor $139. Later in 2005 volgt de introductie op de Europese markt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!