Hoog Catharijne trekt extra bezoekers met expositie

Hoog Catharijne heeft sinds de start van de tentoonstelling Call of the Mall op 20 juni al 45 duizend extra bezoekers getrokken. Dit is een gratis expositie in het Utrechtse winkelcentrum en op station Utrecht Centraal met werk van ruim 25 kunstenaars.

In de eerste maand trok de expositie 45 duizend meer bezoekers dan dezelfde periode vorig jaar. Menno Overtoom, directeur van Hoog Catharijne: “We meten de bezoekersaantallen door middel van een telsysteem. We bevragen de mensen niet, dus of ze daadwerkelijk voor Call of the Mall komen, weten we niet zeker.” Hij kan wel met zekerheid zeggen dat de tentoonstelling en alle publiciteit eromheen een sterk positief effect hebben op de bezoekersaantallen.

Met de tentoonstelling willen de organisatoren niet alleen het winkelend publiek bereiken. Ze hopen ook dat mensen die zelden het winkelcentrum bezoeken nu toch komen. “Het ziet ernaar uit dat dat ook is gelukt”, aldus Monique Dirvens, de projectleider van Call of the Mall. De expositie duurt tot en met 22 september.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!