Op het gratis evenement 'Retail. Wat nu?' wordt duidelijk wat retailers vandaag kunnen doen, om shoppers morgen te activeren. Waar veel retailevents het vizier op de toekomst gericht hebben, moet Retail. Wat nu? verduidelijken wat de oplossingen voor vandaag zijn.
Het evenement vindt plaats op donderdag 19 september in Noordwijk aan Zee. Op het programma staat onder meer een 'Super Speed Date Sessie' van 25 minuten, waarin met minstens vijftig andere retailers de hand kan worden geschud. Verder zullen onder meer Remco van der Veer van Philips Retail Solutions, Arjan ten Huurne van Maxlead en Chantal Riedeman van Shopology spreken over instore conversie, zoekmachinemarketing en quick wins op de fysieke winkelvloer.
Aanwezige retailers brengen daarnaast voor 5 september anoniem een actueel issue in. Op de dag van het event zijn de issues aan tafels gekoppeld, waaraan retailers samen tot oplossingen komen.
Klik hier voor aanmelding voor het evenement Retail. Wat nu?
Reacties 0