IKEA personaliseert catalogus

IKEA personaliseert zijn Nederlandse catalogus door consumenten plaats te laten nemen als covermodel. De woonwinkelketen gaat daarvoor deze maand met een zogenaamd IKEA-huis langs vier Nederlandse steden.

Voorbijgangers die het huis instappen, lopen 'letterlijk de fotoshoot van de IKEA-catalogus binnen', stelt het persbericht. Alle deelnemers krijgen na afloop een catalogus mee, waarvan zij zelf de cover sieren.

De tour start op 13 augustus in Utrecht, een dag na de verschijningsdatum van de IKEA-catalogus 2014. Hengelo, Heerlen en Breda zijn respectievelijk 15, 19 en 21 augustus aan de beurt.

Eerder werd al bekend dat de nieuwe catalogus wordt verrijkt met augmented reality, waardoor klanten tachtig tot honderd producten met zijn mobiele apparaat tot leven kan brengen.

Eerder: IKEA-beleving in de woonkamer

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!