12 x customizen en misser Starbucks

Een wel heel letterlijke kop koffie, je eigen lipstick en een hotelkamer volledig naar eigen wens. In de Facebook-rubriek 12x kwam afgelopen week een dozijn customizing voorbij.

Verder een voorbeeld van de nieuwe augmented reality-toepassingen in de IKEA catalogus en een
misser van Starbucks. De koffieketen geeft lokaal erfgoed een prominente plek in zijn marketingactiviteiten, maar plaatste de Arnhemse John Frostburg op een NIjmeegse mok.

Ook aandacht voor de oplaadkluisjes van Hoog Catharijne, Pinterest dat zich stilaan tot een shopplatform ontwikkeld en weer een tegenreactie op Abercrombie & Fitch. In reactie op een uitspraak van topman Jeffries van het Amerikaanse modemerk ('onze kleding is niet voor dikke mensen') komt het Nederlandse BoWeevil met een T-shirtlijn met de tekst 'I am too beautiful to wear A&F'.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!