Consumenten kunnen vanaf nu ook digitaal de Jumbo Foodmarkt in Breda bezoeken. De megasupermarkt heeft een nieuwe app gelanceerd met 360-gradenfoto’s.
Iedere keuken van de supermarkt (Aziatisch, Hollands, Italiaans en Sushi) heeft een eigen pagina op de app met recepten, tips, adviezen, acties en kookvideo’s. De app kan door klanten ook tijdens de boodschappen worden ingezet. Via een plattegrond zijn alle afdelingen te bezoeken en is gelijk duidelijk welke producten in de aanbieding zijn.
“Dankzij de app kunnen we klanten niet alleen tijdens een bezoek aan de winkel inspireren, maar ook 24 uur per dag, zeven dagen per week”, aldus Collette Cloosterman-Van Eerd, directeur Formule en Innovatie van Jumbo Supermarkten. In de toekomst wil Jumbo de app nog verder uitbreiden.
Jumbo Foodmarkt heeft met een vloeroppervlakte zesduizend vierkante meter het grootste foodassortiment van Nederland. Bovendien worden tal van nationale en internationale gerechten ter plaatse bereid door koks en vakspecialisten. Klanten kunnen deze vers bereide gerechten meenemen of ter plekke opeten. De winkel opende op 27 maart dit jaar haar deuren.
Eerder:
Omzetstijging Jumbo blijft achter bij marktgroei
‘Jumbo Foodmarkt slaat aan'
Reacties 0