Herfstcatalogus J. Crew op Pinterest

Fashion retailer J. Crew heeft zijn gehele najaarscatalogus op Pinterest geplaatst. Steeds meer merken zetten het digitale prikbord in om de band met klanten te versterken, niet eerder werd een volledige collectie op het netwerk gedeeld.

Het Amerikaanse winkelbedrijf ontdekt in rap tempo de mogelijkheden van social media. Een jaar geleden beschikte de keten nog niet over een social media. Naast Pinterest gebruikt J. Crew inmiddels Instagram om zijn in-store style sessions te promoten. Begin september zal de retailer een ‘Fashion Week Dairy’ produceren op Tumblr, om volgers een kijkje achter de schermen van de New York Fashion Week te geven.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!