Albert Heijn heeft donderdag een zogenoemd bezorgpunt geopend bij Capgemini. Daarmee heeft het consultancybedrijf als eerste bedrijf in Nederland een eigen afhaallocatie van de supermarktketen. Werknemers kunnen in de parkeergarage van het hoofdkantoor in Leidsche Rijn online bestelde boodschappen afhalen, vertelt een woordvoerster van Albert Heijn aan RetailNews.
Een Albert Heijn-medewerker zet vanuit een speciaal ingerichte ruimte een boodschappenkrat in de auto van de consument. De dienst is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen vier uur 's middags en zeven uur 's avonds beschikbaar. Bestellingen moeten de dag ervoor geplaatst zijn en kosten 3,50 euro bovenop het aankoopbedrag. "Het bezorgpunt is alleen voor medewerkers toegankelijk", zegt de woordvoerster.
Het afhaalpunt bij Capgemini wordt het komende halfjaar geëvalueerd. De supermarktketen gaat op zeer korte termijn ook bij andere bedrijven een bezorgpunt openen. Omdat nog niet alle betrokken medewerkers zijn geïnformeerd, kan de woordvoerster niet zeggen welke bedrijven dat zijn. "In eerste instantie is er gekeken naar bedrijven uit het eigen netwerk van Albert Heijn." Zaken als de openingstijden en de locatie van het bezorgpunt komen in overleg met de verschillende bedrijven tot stand.
AH opent eerste bezorgpunt bij bedrijf
Gepubliceerd op 26 augustus 2013 om 00:00
Reacties 0