Maandag topdag voor online retailer

Consumenten zoeken het meest op maandag online naar producten. Alleen de zoektocht naar de productcategorieën camera's, speelgoed en meubels is op andere dagen omvangrijker. Dat concludeert vergelijkingssite Beslist.nl op basis van het zoekgedrag van ruim drie miljoen bezoekers.

Meubels worden het vaakst op zondag opgezocht. 'Wellicht om het op de offline meubelboulevard bekeken meubilair nog even online op te zoeken', stelt de vergelijkingssite. De belangstelling voor schoenen blijft als enige productcategorie de gehele week stabiel. Modeartikelen zijn met name doordeweeks populair.

Beslist.nl vindt ook per dagdeel 'duidelijke verschillen'. In de ochtend wordt relatief veel tijd gebruikt voor de zoektocht naar gezondheidsproducten en gereedschap, in de avond vooral voor schoenen en camera's.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!