Etos komt met thematijdschrift

Etos lanceert deze week het voordeeltijdschrift ‘Elke dag’. Met dit tweemaandelijkse tijdschrift stelt Etos zijn klanten middels een thema op de hoogte van persoonlijke gezondheid, beauty en baby’s. Dit jaar kunnen Etos klanten drie exemplaren in hun brievenbus verwachten.

Het tijdschrift wordt thuisbezorgd bij miljoenen huishoudens. Klanten vinden hier aanbiedingen en voordeelcoupons die alleen via het tijdschrift verspreid worden. In ‘Elke dag’ is ook veel aandacht voor inspiratie, zoals slimme budgettips gericht op vrouwen of metamorfoses.

Het tijdschrift wordt zes keer per jaar meegestuurd met de tweewekelijkse folder en vervangt onder andere het tijdschrift ‘Mooi’, dat een oplage van vijfhonderdduizend kende. ‘Elke dag’ verschijnt na de introductie ook online op www.etos.nl/elkedag.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!