Etos lanceert deze week het voordeeltijdschrift ‘Elke dag’. Met dit tweemaandelijkse tijdschrift stelt Etos zijn klanten middels een thema op de hoogte van persoonlijke gezondheid, beauty en baby’s. Dit jaar kunnen Etos klanten drie exemplaren in hun brievenbus verwachten.
Het tijdschrift wordt thuisbezorgd bij miljoenen huishoudens. Klanten vinden hier aanbiedingen en voordeelcoupons die alleen via het tijdschrift verspreid worden. In ‘Elke dag’ is ook veel aandacht voor inspiratie, zoals slimme budgettips gericht op vrouwen of metamorfoses.
Het tijdschrift wordt zes keer per jaar meegestuurd met de tweewekelijkse folder en vervangt onder andere het tijdschrift ‘Mooi’, dat een oplage van vijfhonderdduizend kende. ‘Elke dag’ verschijnt na de introductie ook online op www.etos.nl/elkedag.
Etos komt met thematijdschrift
Gepubliceerd op 5 september 2013 om 00:00
Reacties 0