Retailers kunnen in de nieuwe versie van de Scoupy-app een eigen omgeving voor loyalty, sales- en kortingacties krijgen. Scoupy wil zo een 'wallet-functie' voor consumenten vormen. "Zij zitten niet te wachten op tweehonderd apps van tweehonderd merken", aldus oprichter en algemeen directeur Valentijn Bras.
Gebruikers van Scoupy, inmiddels ongeveer 500.000, kunnen met een klant- of lidnummer binnen de app toegang krijgen tot het kanaal van een derde partij. Daar vinden zij acties van de partner van Scoupy. De partner kan op zijn beurt gebruik maken van de kennis en infrastructuur van de kortingsapp.
Behalve de toevoeging van deze zogenoemde Scoupy Exclusives, biedt Scoupy ook de mogelijkheid tot het geven van reviews. Daarmee kan de aanbieder zijn aanbod 'analyseren en optimaliseren', stelt Bras. Daarnaast kan Scoupy zo functioneren als aankoopimpuls. "Reviews van andere consumenten helpen dat sterker aan te jagen."
Kijk op www.retailtech.nl voor het laatste nieuws omtrent technologie in de retail. Om in te schrijven voor de nieuwsbrief van RetailTech, klik hier.
Reacties 0