WE Fashion focust op online expansie

De Nederlandse modeketen WE gaat samenwerken met het Franse online warenhuis La Redoute en Amazon.com. De kleding van de keten is hier vanaf het najaar verkrijgbaar. Dit meldt Fashion Business News. Verdere online expansie zit in de planning.

WE Fashion ging in de zomer van 2012 in zee met wehkamp.nl. Dit is een succes en daarom kiest de modeketen ervoor om internationaal online uit te breiden. Dit is een belangrijk onderdeel van de uitbreidingsstrategie. “De samenwerking met lokale online warenhuizen is een waardevolle aanvulling op onze eigen webshops in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland, licht topman John Hind van WE Fashion de strategie toe.

Naast de uitbreiding van het aantal online samenwerkingen, richt het Nederlandse modehuis zich op verdere ontwikkeling van de eigen webwinkels. Begin volgend jaar opent WE een nieuwe webshop in Oostenrijk en Zwitserland. Tegelijk wordt een nieuw online platform gelanceerd waarbij online en offline winkels volledig geïntegreerd worden. Klanten kunnen dan online bestellingen afhalen in filialen van WE, omruilen of terugbrengen. Tegelijkertijd kunnen fysieke winkels de beschikbaarheid van kleding online inzien. Een volgende stap is de mogelijkheid voor klanten om online te bestellen in de winkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!