Verkopen via Reclamefolder.nl in de lift

Steeds meer consumenten bestellen online via Reclamefolder.nl of de Reclamefolder-app. "Dat komt door het groeiende bereik van ons platform", vertelt Esther Quak-Papendorp, marketing-communicatie specialist bij Reclamefolder.nl, aan RetailNews. "Binnenkort verwachten we bijvoorbeeld de miljoenste download van onze mobiele applicatie."

Maandelijks verwelkomt het platform ruim twee miljoen bezoekers via de website en app, die samen ten minste dertien miljoen keer folders lezen. De Reclamefolder-app is goed voor 85 procent van de raadplegingen, maar er worden meer bestellingen via de desktop gedaan. "De mobiele app zorgt voor awareness en traffic naar de fysieke winkels", weet Robin Streng, directeur Reclamefolder.nl.

Overigens ligt de conversie bij mobiele apparaten wel twee keer hoger, laat Quak-Papendorp weten. "Wanneer de bezoeker op een winkelwagentje in een folder klikt, wordt hij naar de webshop van de retailer geleid. Het percentage aankopen dat uit deze clicks volgt ligt via app twee keer hoger dan via de website."

Reclamfolder.nl krijgt commissie over elk verkocht product via het platform. "Ook krijgen we een vergoeding voor elke raadpleging van de folder", aldus Quak-Papendorp. "De meeste grote retailers zijn inmiddels bij ons aangesloten."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!