Superdirect.com ondervindt opstartproblemen

Superdirect.com heeft de verkoop van het diepvriesassortiment tijdelijk moeten staken. De online boodschappenservice opende twee weken geleden het eerste afhaalpunt in Eindhoven, maar ondervindt dus opstartproblemen.

De verwachting was dat de diepvriesproducten aan het eind van afgelopen week weer beschikbaar zouden zijn. Op maandag konden klanten echter nog steeds geen ijs of diepvriespizza's bestellen. Een woordvoerder wijt de hinder aan technische problemen, die zij niet nader wil verklaren.

Klanten kunnen bij superdirect.com terecht voor versproducten, kruidenierswaren en doorgaans dus ook diepvriesproducten. Een paar dagen na de lancering hadden vierhonderd nieuwe klanten zich aangemeld, naast de driehonderd testklanten. Nog voor het einde van dit jaar wil de webwinkel een tweede geautomatiseerd afhaalpunt openen.

Eerder: Superdirect.com lanceert eerste afhaalpunt

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!