BAS Group opent Facebook-shops

BAS Group gaat Facebook inzetten als verkoopkanaal. Dat heeft ceo Steven Bakker tijdens het congres Klantgericht Retailen bekendgemaakt. Het bedrijf achter de formules Dixons, Dynabyte, MyCom en iCentre biedt klanten de mogelijkheid om aangeschafte producten aan te prijzen en te verkopen aan hun vrienden.

“Mensen – klanten, maar ook eigen personeel – moeten de mogelijkheid krijgen om binnen hun eigen setting te verdienen aan de verkoop van producten van BAS Group”, aldus Bakker. Klanten kunnen producten verkopen via hun eigen Facebook-account, maar ook via een speciale module van de onderneming. Over iedere aankoop ontvangt de verkoper commissie.

Het geld dat de particuliere verkopers verdienen kunnen ze bijschrijven op hun bankrekening of gebruiken om hun Facebook-shop verder uit te breiden met assortiment of extra features. BAS Group verzorgt de uitlevering, betalingsstromen, service en garantie. De social commerce kan makkelijk geïntegreerd worden, omdat de retailer gebruik maakt van een nieuw cloud gebaseerd kassasysteem. “De IT systemen zijn zodanig ingericht dat klanten, ongeacht het kanaal, een optimale shopping-ervaring kunnen gaan beleven”, zegt Bakker.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!