Aldi opent Brits pop-up restaurant

Aldi opent vandaag een pop-up restaurant in Londen. De discountformule werkt daarvoor samen met de Franse Michelinster-winnaar Jean-Christophe Novelli.

Het restaurant, dat alleen vandaag geopend is, biedt klanten vier verschillende menu's waarbij alleen van producten van Aldi gebruik is gemaakt. De menu's moeten de prijs-kwaliteitverhouding van de Duitse supermarktketen onder de aandacht brengen. Een menu kost 17,90 pond (21,64 euro) per persoon.

Aldi heeft zijn kerstassortiment in Groot-Brittannië verdubbeld, laat een woordvoerder weten. "Zo zorgen we ervoor dat onze klanten in de feeststemming kunnen komen, zonder daarvoor een smak geld uit te geven of in te boeten op kwaliteit."

Met de opening van het pop-up restaurant volgt Aldi het voorbeeld van eeuwige rivaal Lidl, die in september drie weken lang het restaurant Dill in Stockholm runde. Het verschil tussen de twee initiatieven is dat Zweedse bezoekers niet wisten dat alle ingrediënten bij Lidl vandaan kwamen. Kijk op onze Facebookpagina voor beelden van deze marketingstunt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!