Jumbo onderzoekt mogelijkheden NFC

Jumbo is als partner verbonden aan het Startupbootcamp NFC & Contactless. Daar gaat de supermarktketen kijken naar de mogelijkheden om de betaaloplossing in de toekomst in de winkels te gebruiken, laat een woordvoerder van de supermarktketen weten aan RetailNews.

De samenwerking moet Jumbo helpen met 'concrete, innovatieve en bijzondere ideeën', reageert formuledirecteur Colette Cloosterman - van Eerd. "We zijn continu op zoek naar mogelijkheden om klanten te helpen bij het boodschappen doen."

De steun van Jumbo bewijst dat NFC en contactloze interacties voor een grote doorbraak staan, stelt ceo Patrick de Zeeuw van het programma. "Veel organisaties zijn nu bezig zich voor te bereiden op een breeds scala aan toepassingen op basis van contactloos dataverkeer." Met het partnerschap zit Jumbo volgens hem 'dicht op het vuur wat betreft kansrijke applicaties'.

Startupbootcamp biedt ruimte aan tien potentiële startups op het gebied van NFC en contactloos betalen. Zij hebben drie maanden intensief samengewerkt aan hun plan, dat zij uiteindelijk op 17 januari in Amsterdam voorleggen aan potentiële investeerders.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!