De bezorgdrone van Amazon en twaalf unieke productverpakkingen passeerden afgelopen week op Facebook.
Amazon maakte vorige week bekend gebruik te willen maken van drones voor het bezorgen van pakketten. Op onze Facebookpagina staan alvast wat veelbelovende beelden, die de Amerikaanse etailer zelf heeft vrijgegeven.
In de wekelijkse rubriek 12x deze vrijdag aandacht voor een dozijn aan productverpakkingen. Net als bij twee eerdere edities, blijken ook de nieuwste twaalf productverpakkingen de handen op elkaar te krijgen.
Uniqlo maakt in zijn vestiging in Las Vegas gebruik van de zogenoemde Magic Mirror. Met behulp van de spiegel kan de klant bij de Japanse retailer kleding in alle kleuren passen, zonder van kleding te hoeven wisselen.
Verder op Facebook aandacht voor de leukste advertenties van november, het retaildesign van de Vespa-winkel in Bangkok, een bijzondere productpresentatie van rundergehakt in een Aziatische supermarkt in Seattle en de bezegeling van de overname van RetailActueel door RetailTrends Media.
Reacties 0