Belgische dj financiert spotjes Free Record Shop

De Belgische dj Regi wil Free Record Shop in eigen land redden met zelf gefinancierde reclamespotjes. De artiest, in Nederland bekend als het brein achter de dance-act Milk inc., heeft besloten te investeren in commercials en zendtijd op de commerciële zender VTM, omdat de failliet verklaarde platenzaak ‘zowat de laatste plaats is waar artiesten hun platen aan de man kunnen brengen’.

Op deze manier wil de dj iets terugdoen voor de Free Record Shop, waar hij zo’n honderdduizend exemplaren van zijn album verkocht. “De cd boert achteruit, daar hoeven we niet om te liegen”, vertelt hij aan de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. “Maar ik geloof niet dat dat tijdperk volledig voorbij is. Een pakje met een cd onder de kerstboom is toch nog altijd leuker dan een cadeaubon voor iTunes?"

Eerder:
Belgische FRS-winkels nog een week open

Hilco draait proef met FRS België

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!