Guerilla marketing en flagshipstore Chasin'

Twaalf voorbeelden van guerilla marketing en de opening van de eerste flagshipstore van Chasin' passeerden afgelopen week op Facebook.

Guerilla marketing wordt zowel door merken als retailers ingezet om de aandacht op zich gevestigd te krijgen. In de wekelijkse rubriek 12x afgelopen vrijdag een dozijn aan originele voorbeelden van onder meer IKEA, Durex en MINI.

Chasin' opende donderdag in Amsterdam zijn allereerste flagshipstore. Op Facebook een fotoalbum van deze winkel, die is uitgerust met een interactieve wand, digitale mannequins en tablets.

SportChek lanceerde afgelopen week twee video's waaruit consumenten direct kunnen winkelen. De Canadese sportwinkelketen plakte daarvoor digitale tags aan deze zogenaamde shoppable video's op zijn YouTube-kanaal.

Verder was er afgelopen week op onze Facebookpagina aandacht voor de virtuele stationswinkel van bol.com, de concurrentiestrijd tussen Burger King en McDonald's, paspoppen met een handicap en IKEA-wolfje Lufsig, dat in Hong Kong een symbool is geworden van politiek protest.

Volg ons ook op Facebook.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!