Retail Jaarprijs krijgt drie competities

De Stichting Retail Jaarprijs reikt in 2014 prijzen uit in de categorieën Beste starter, Beste retailer klein en Beste retailer groot. De Retail Jaarprijs richt zich daarbij op de sector in brede zin; het verkopen van consumentenproducten en diensten aan eindgebruikers, ongeacht de gehanteerde kanalen.

De competitie Beste starter is ontwikkeld in samenwerking met detailhandelsplatform VEDIS en staat impliciet voor vernieuwing. Voor de prijs 'Beste retailer klein' werkt de Retail Jaarprijs samen met overkoepelende organisaties van zelfstandigen, branche- en retailserviceorganisaties.

Tot slot komen nationale en regionale retailmerken en -ketens en pure players, zowel in non-food als food, in aanmerking voor de prijs Beste Retailer Groot. De prijs wordt uitgereikt op basis van objectief, gefundeerd onderzoek en een onafhankelijke beoordeling.

De Retail Jaarprijs maakt in februari de concrete invulling van de campagne voor 2014 bekend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!