Wal-Mart krijgt meer invloed op Japanse retailer Seiyu


Wal-Mart zal waarschijnlijk haar belang in het Japanse Seiyu vergroten van 43 naar 51 procent. Beide bedrijven maken plannen om samen nieuwe winkels te openen. In deze megastores worden supermarkt en discoutwinkels gecombineerd onder de naam Wal-Mart Seiyu. De in moeilijkheden verkerende Japanse keten wil het concept van ‘Every Day Low Price’ van Wal-Mart overnemen en invoeren in haar winkels. Seiyu zal voor het vierde jaar achtereen in de rode cijfers belanden. Dit jaar wordt het verlies geraamd op $ 67 miljoen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!