Experian organiseert Customer Value Event 2005: ‘De klant van de toekomst’

Op 21 september, de laatste dag van de zomer, organiseert Experian in samenwerking met het communicatieadviesbureau Pleon het Customer Value Event 2005. In de Amsterdamse Beurs van Berlage zullen bedrijven in en rondom de marketingbranche hun licht laten schijnen over de klant van de toekomst en hoe deze succesvol benaderd kan worden. Deelnemende sponsoren uit de klant-waardestroom zoals CRM, DM, Marketingcommunicatie, telecom en internet krijgen de gelegenheid zichzelf te presenteren. Sprekers zullen hun visie ontvouwen aan het grote publiek, maar ook zal er een marktopstelling zijn waar presentaties op individuele basis kunnen plaatsvinden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!