In het vroege voorjaar van 2006 opent Partí een pilot-store in het centrum van Haarlem. Hier wil de franchise-organisatie een nieuw winkelconcept toetsen in de praktijk. Partí, een “puur smaak”-formule met verse noten, koffie en chocolade, is -na modernisering en verdere professionalisering in 2003- niet stil blijven zitten. Er is een nieuw winkelconcept ontwikkeld, waarin ‘beleving’, ‘emotie’ en ‘interactie’ sleutelwoorden vormen. Hiermee verwacht men beter te kunnen inspelen op het veranderende winkel- en koopgedrag van de consument. Een pilot-store op een A1-locatie in Haarlem zal de aantrekkingskracht van het nieuwe concept op de consument moeten bewijzen.
De sfeervolle “puur smaak”-winkels van Partí slaan aan en zijn inmiddels op zestien locaties in het land te vinden; van Noord-Holland tot Limburg. Voor het verder uitrollen van de formule is Partí momenteel in gesprek met enkele kandidaten om op franchisebasis nieuwe vestigingen te openen. Binnen drie jaar verwacht men dan ook zes tot tien nieuwe winkels op goede locaties te kunnen realiseren. Partí is een succesvolle formule, die door de consument gewaardeerd wordt. Dit blijkt duidelijk uit de positieve resultaten: in de “puur smaak”-winkels stijgt zowel het klantenaantal als de gemiddelde besteding per klant. De omzetgroei die hierdoor gerealiseerd wordt, gaat lijnrecht in tegen de algehele tendens in de (food)retail.
Partí opent pilot-store
Gepubliceerd op 19 augustus 2005 om 00:00
Reacties 0