Hoogvliet opent nieuwe winkels en werkt aan identiteit

Supermarktketen Hoogvliet heeft een roerige periode achter de rug waarin acht DeWitKom@rt-winkels werden overgenomen en de eigen identiteit werd versterkt. Vooral het ombouwen en integreren van de acht DeWitKom@rt-winkels vergde veel energie. Inmiddels werken alle winkels naar tevredenheid en vaak zelfs boven verwachting, zo stelt algemeen directeur Max Pietersma. Mede dankzij de extra omzet die de nieuwe winkels opleveren, komt het realiseren van de doelstelling om in zes jaar tijd de totale omzet te verdubbelen al aardig in zicht. Het totaal aantal supermarkten van Hoogvliet is inmiddels gestegen van 32 naar 50 en dit jaar staan er nog meer openingen op stapel. Gemiddeld groeit Hoogvliet met drie nieuwe winkels per jaar. Om groei te realiseren werkt Hoogvliet ook aan het versterken van de identiteit. Er is een eigen verslabel gekomen en enige tijd geleden werd een eigen huismerk gelanceerd. Het huismerk zal de plaats gaan innemen van de Perfect-producten. Voorlopig zijn alleen nog koffieproducten met het huismerk verkrijgbaar, maar tegen 2007 moeten circa 150 producten het eigen merk voeren. 


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!